segueix-nos

segueix-nos

TERRA SANTA

TERRA SANTA

Terra Santa

Terra Santa

PARTICIPA! TOTS I TOTES SOM NECESSARIS!

PARTICIPA! TOTS I TOTES SOM NECESSARIS!

dilluns, 27 d’abril del 2015

ESTIMAR I SERVIR PORTATS PER L’ESPERIT SANT : DIAQUES



Diumenge dia 3 de maig , si Déu vol, serem ordenats diaques Joan de Ávila Busquets, Josep Solé i Josep Maria Escorihuela, al servei de la nostra diòcesi de Lleida. 

En sentim un gran goig i un gran desig de donar-nos al Senyor Jesús i a la seva Església i en ella a tots.


Em sento arrelat en el Baptisme, do de Déu, i des de la consagració baptismal, amb un nou impuls a viure’l en una donació més fonda a Jesús en el servei de l’Església, portat per l’Esperit Sant que rebré particularment – com a sagrament- en l’ordenació diaconal.


No vull viure aquest ministeri amb esperit mundà, sinó amb un amor indivís a Jesucrist i als germans. Us demano que m’hi ajudeu amb la vostra pregària i un amor renovat a l’església. 

Em sento profundament agraït a tots vosaltres que m’heu rebut amb bondat a la nostra unitat pastoral: al nostre rector Mn. Víctor i a tots els cristians que em doneu bon exemple i m’animeu a viure per al Senyor Jesús i la seva església. I a tots els que m’heu acollit a la diòcesi i m’acompanyeu en aquest camí tan bonic del servei pastoral.

Que siguem tots plens del goig de l’Esperit Sant, de forma que puguem mostrar la bellesa, la veritat i la vida verdadera que és Jesús, i que puguem acollir tothom: curar i donar Jesús Vivent. 

Que el Senyor i les ferides de la gent ens desvetllin a tots per viure a fons, com Déu vol, la nostra vocació cristiana “fer església” i no només de rebre’n el servei. 




Josep Maria E.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada