segueix-nos

segueix-nos

TERRA SANTA

TERRA SANTA

Terra Santa

Terra Santa

PARTICIPA! TOTS I TOTES SOM NECESSARIS!

PARTICIPA! TOTS I TOTES SOM NECESSARIS!

dilluns, 5 de juny del 2017

L’ENTREVISTA A…



Avui ens apropem a Julio, és Agent de Pastoral i membre del Consell Parroquial de Torrefarrera.





Julio:

1. Estàs casat i tens fills? Quants anys tens?

Sí, i tinc 3 filles.  67 anys. 

2. Un sant o santa que et motivi especialment? Per què? 

No tinc cap santa o sant en especial. Qui em motiva és Jesús de Natzaret fet home, perquè Ell ha de ser el centre de la meva vida, i he de procurar no perdre’l de vista, tant en les coses bones com en les dolentes que em puguin passar en aquest món. 

3. Pertanys a algun moviment o grup eclesial? 

A la parròquia de la meva població, a Torrefarrera Solidària (Caritas), i a les nits ensenyo a llegir i a escriure a un grup d’africans de la població de Bahaja Cunda (Gambia). 

4. On t’agrada marxar, sol o amb família, per a desconnectar? 

Amb la meva dona ens agrada anar a la muntanya, fent el seguiment de les muntanyes de les voltes ciclistes del Tour, Giro i la Volta. 

5. Saps cuinar? Si és així, quin plat ens prepararies? 

Sí, tot a la brasa. Una paella d’arròs caldós. 

6. Què t’agradaria canviar de l’Església? 

Del que és essencial, res. Però sí que m’agradaria canviar la jerarquització. 

7. Si et trobessis el Sant Pare, què li diries? Què li preguntaries?

Que continuï pel mateix camí que està fent i que no tingui por. 
Li preguntaria si l’Església no pot fer més pels refugiats, sobretot per la gent que s’afona al mar Mediterrani, i quines pautes podria donar als cristians per poder ajudar els refugiats. 

8. Hi ha algun personatge d’Església, home o dona, viu o mort, que t’impressionin?

Hi ha moltes, moltíssimes persones que m’impressionen pel que han fet o fan, la llàstima és que nosaltres potser no sabem comunicar les notícies. 

9. Ens podries recomanar un llibre o una pel·lícula? 

Jesús, la historia de un viviente d’Edward Schillebeeckx. 

10. Un viatge que tens pendent? 

Terra Santa.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada