segueix-nos

segueix-nos

TERRA SANTA

TERRA SANTA

Terra Santa

Terra Santa

PARTICIPA! TOTS I TOTES SOM NECESSARIS!

PARTICIPA! TOTS I TOTES SOM NECESSARIS!

dimarts, 28 de febrer del 2017

BREU ENTREVISTA AL DELEGAT DE MITJANS DE COMUNICACIÓ SOCIAL DE LA DIÒCESI Sr. Miquel Àngel Martín Macias







En Miquel Àngel, que és periodista, ja fa més d’un any, que treballa al front dels Mitjans de Comunicació Social del nostre Bisbat

Li fem aquestes breus preguntes:

1. Resumidament... Quina ha estat la teva trajectòria professional fins a arribar a treballar amb nosaltres?

Vaig començar al diari La Mañana l'any 1999 a la secció de Societat. Al cap de poc temps vaig començar a fer informació de tribunals i successos. L'any 2006 em vaig incorporar al diari Segre on vaig estar quasi deu anys, també a la secció de Societat. Fins al 2016 quan vaig rebre la proposta de fer aquest servei a la Delegació de Mitjans de Comunicació del Bisbat de Lleida.


2. Treballar com a professional de la comunicació per l'Església no és el mateix que treballar per un diari o una televisió per....

Les dues feines són apassionats per als que ens agrada explicar històries. Treballar als mitjans de comunicació et permet conèixer moltes realitats diferents on també es pot trobar la petjada del Regne de Déu. I treballar per la comunicació de l'Església em permet estar en contacte amb diferents realitats eclesials i conèixer i poder explicar des de dintre tot allò que fa l'Església.


3. Comunicativament parlant, quina notícia de la nostra Diòcesi, que hagis elaborat t'ha impactat o emocionat o...

Fa poc temps que hi sóc en aquest servei, però em va agradar ajudar a explicar comunicativament l'ordenació de Mossèn Josep Solé. També m'ha agrada molt tota la tasca que fan les entitats socials de l'Església. En aquest sentit crec que hem de potenciar la comunicació de la Xarxa d'Entitats Cristianes d'Acció caritativa i social.


4. Per acabar. Les parròquies, els moviments... com podem fer arribar al Bisbat una notícia, una informació o quelcom perquè sigui publicat a la Web diocesana?

La delegació de Mitjans de Comunicació està al servei de totes les parròquies i moviments de la diòcesi. Ens podeu fer arribar les vostres notícies al correu electrònic. mcs@bisbatlleida.com.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada